Η πολυετής εμπειρία μας σας εξασφαλίζει άριστο αποτέλεσμα. Ο έλεγχος της ζάντας σας είναι δωρεάν, και εφόσον κριθεί η επισκευή της σας ενημερώνουμε για το κόστος και για τον χρόνο παράδοσης.
Ανάλογα με τη φύση της ζημίας, υπάρχει δυνατότητα η επισκευή της να γίνει αποκλειστικά σε πρέσα, στο κατάστημά μας , για την αποφυγή απωλειών υλικού από τη ζάντα (η διάμετρος μειώνεται κατά mm.)Το πρεσάρισμα της ζάντας γίνεται σε ειδικά σχεδιασμένα μηχανήματα που διατηρούν τις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας, σε καλούπια 12 έως 24 ιντσών. Αφού η ζάντα μορφοποιηθεί και αν είναι απαραίτητο (σε περίπτωση σπασίματος), ακολουθεί η χύτευση ειδικών κραμάτων αντίστοιχων με τα υλικά κατασκευής της ζάντας σε εξωτερικούς συνεργάτες μας.
Η παραμόρφωση της ζάντας συμβαίνει είτε στο πίσω μέρος της ζάντας ,είτε εξωτερικά και σε πιο σοβαρές ζημιές στο κέντρο της.
- Η εσωτερική παραμόρφωση χρήζει άμεσης επισκευής καθώς προκαλεί τρέμουλο στο τιμόνι καθιστώντας δυσάρεστη την οδήγηση βραχυχρόνια και βλάβες σε διαφορά εξαρτήματα του αυτοκινήτου (ρουλεμάν , ψαλίδια κτλ.) σε βάθος χρόνου και σε μερικές περιπτώσεις απώλεια αέρα.
- Η εξωτερική παραμόρφωση είναι η λιγότερο σημαντική βλάβη καθώς δεν επηρεάζει την ομαλή κίνηση του τροχού και χρήζει επισκευής μόνο όταν η παραμόρφωση είναι τόσο μεγάλη ώστε να προκαλεί απώλεια αέρα ή για να βελτιωθεί η αισθητική της ζάντας.
- Από τις πιο σοβαρές βλάβες είναι όταν έχει επηρεαστεί το κέντρο στης ζάντας, και πιο συγκεκριμένα ο «αφαλός» της. Η βλάβη αυτή συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά μιας εσωτερικής παραμόρφωσης αλλά στον υπερθετικό βαθμό, καθιστώντας την οδήγηση του οχήματος ανυπόφορη. Η επισκευή μιας τέτοιας ζάντας είναι πολύ δύσκολη και απαιτεί μεγάλη εμπειρία.
- Τέλος μια ακόμα σοβαρή βλάβη είναι ο συνδυασμός κάποιας από τις παραμορφώσεις που αναφέραμε παραπάνω μαζί με ρήγμα στην ζάντα. Αυτή η επισκευή δεν περιλαμβάνει μόνο το απλό ίσιωμα της ζάντας αλλά και ειδική συγκόλληση με argon.